Informació

Informació al corredor

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Horaris de les curses

9:00 hores Cursa Canicross

9:10 hores Caminada popular

Els trets de sortides de les curses compliran rigorosament l’horari establert, de manera que es demana puntualitat a tots els participants.

Els trets de sortida podrán ser avançats o aplaçats segons les condicions climatológiques del día. S’avisará amb tota l’antelació possible dels possibles canvis.

Zones

• La zona d’aparcament principal será el descampat ubicat al costat del Poliesportiu del municipi (zona P1).

• En cas de ser plena, s’habilitará un altre zona d’aparcament al camp de futbòl sorra al mateix poliesportiu (zona P2) al qual només s’hi tindrà accés abans de començar l’esdeveniment i al finalitzar aquest, per evitar problemes d’accessibilitat.

• La zona de recollida de dorsals s’ubicarà davant del poliesportiu indicat com a punt d’informació.

• La zona de photocall i pòdium s’ubicarà a costat del punt d’informació.

• Al pati central s’ubicarà la zona d’avituallament humà i cànid i la zona d’stands dels col·laboradors.

• El punt de sortida i arribada de la cursa i la caminada s’ubicarà a la meitat del carrer d’accés a la zona d’actuació.

Recollida de dorsals

• La recollida de dorsals la podréu fer efectiva al punt d’informació principal davant del Poliesportiu de Sant Joan de Mediona, a partir de les 7:50h fins a les 9:15h pels participants de Canicross.

• Es podran recollir el/s dorsal/s d’altres corredors/es amb una fotocòpia del DNI.

• En recollir el dorsal es farà el lliurament de la samarreta de la VI Cursa dels Millors Amics.

• Cal portar comprovant d’inscripció a la cursa.

Cursa Canicross

• En  l’ordre  de  sortida  es prioritzarà  als corredors que  duguin  el  material reglamentari (arnés de tir) i/o estiguin federats.

• Els corredors participants com a cursa “popular”, que no disposin del material reglamentari, sortiran  després del primer tret de sortida.

• Els millors amics estaran  lligats en  tot moment i  els propietaris seran responsables de la neteja dels seves defecacions.

• Els propietaris dels animals hauran  de prendre  les mesures necessàries per garantir  el  benestar  del  seu  animal, així com també  dels altres animals que participen en l’esdeveniment.

• En cas que s’incompleixi alguna de les normes anteriorment citades, es podrà retirar el dret de participació.

• La  cursa  començarà  puntualment a  l’hora  establerta  i  els participants que  no estiguin a lloc perdran el dret a participar.

• En finalitzar  la  cursa  els participants podran  recollir  les peces que  formen  el menú  del  corredor (beguda  i  aliment)  a  la  zona  d’avituallament  utilitzant els tiquets que trobaran a la bossa del corredor.

• Els animals també disposaran d’una zona d’avituallament pròpia a l’arribada.

Lliurament de premis

• El  lliurament de premis serà a càrrec del representant de l’Ajuntament de Mediona un cop tots els participants de la cursa i la caminada hagin arribat a la zona principal.

• A més a més, tots els corredors entrareu en el  sorteig de diferents obsequis, que de moment no desvetllarem! lliurament dels quals s’efectuarà al finalitzar l’entrega de premis.

2 thoughts on “Informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s