Informació al corredor
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Horaris de les curses
9:00 hores Cursa Canicross
9:10 hores Caminada popular
Els trets de sortides de les curses compliran rigorosament l’horari establert, de manera que es demana puntualitat a tots els participants.
Els trets de sortida podrán ser avançats o aplaçats segons les condicions climatológiques del día. S’avisará amb tota l’antelació possible dels possibles canvis.
Zones
• La zona d’aparcament principal será el descampat ubicat al costat del Poliesportiu del municipi (zona P1).
• En cas de ser plena, s’habilitará un altre zona d’aparcament al camp de futbòl sorra al mateix poliesportiu (zona P2) al qual només s’hi tindrà accés abans de començar l’esdeveniment i al finalitzar aquest, per evitar problemes d’accessibilitat.
• La zona de recollida de dorsals s’ubicarà davant del poliesportiu indicat com a punt d’informació.
• La zona de photocall i pòdium s’ubicarà a costat del punt d’informació.
• Al pati central s’ubicarà la zona d’avituallament humà i cànid i la zona d’stands dels col·laboradors.
• El punt de sortida i arribada de la cursa i la caminada s’ubicarà a la meitat del carrer d’accés a la zona d’actuació.
Recollida de dorsals
• La recollida de dorsals la podréu fer efectiva al punt d’informació principal davant del Poliesportiu de Sant Joan de Mediona, a partir de les 7:50h fins a les 9:15h pels participants de Canicross.
• Es podran recollir el/s dorsal/s d’altres corredors/es amb una fotocòpia del DNI.
• En recollir el dorsal es farà el lliurament de la samarreta de la VI Cursa dels Millors Amics.
• Cal portar comprovant d’inscripció a la cursa.
Cursa Canicross
• En l’ordre de sortida es prioritzarà als corredors que duguin el material reglamentari (arnés de tir) i/o estiguin federats.
• Els corredors participants com a cursa “popular”, que no disposin del material reglamentari, sortiran després del primer tret de sortida.
• Els millors amics estaran lligats en tot moment i els propietaris seran responsables de la neteja dels seves defecacions.
• Els propietaris dels animals hauran de prendre les mesures necessàries per garantir el benestar del seu animal, així com també dels altres animals que participen en l’esdeveniment.
• En cas que s’incompleixi alguna de les normes anteriorment citades, es podrà retirar el dret de participació.
• La cursa començarà puntualment a l’hora establerta i els participants que no estiguin a lloc perdran el dret a participar.
• En finalitzar la cursa els participants podran recollir les peces que formen el menú del corredor (beguda i aliment) a la zona d’avituallament utilitzant els tiquets que trobaran a la bossa del corredor.
• Els animals també disposaran d’una zona d’avituallament pròpia a l’arribada.
Lliurament de premis
• El lliurament de premis serà a càrrec del representant de l’Ajuntament de Mediona un cop tots els participants de la cursa i la caminada hagin arribat a la zona principal.
• A més a més, tots els corredors entrareu en el sorteig de diferents obsequis, que de moment no desvetllarem! lliurament dels quals s’efectuarà al finalitzar l’entrega de premis.
Felicitats a tots, organitzacio, temps, gosssets i amos. Esplendid.
Gràcies Ester!!